every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

October 17, 2011

bartatih kembali

ye...baru-baru nie saya jatuh.
lalu tersungkur.. dan saya akui..
amat susah untuk bangun kembali.
semuanya buat saya down.

dan semua yang jadik selepas tu..
jadikan saya bertambah lemah.

tapi, saya ada dia..
yang membantu.
juga, saya ada keluarga..
yang menyokong.
paling penting, saya ada Allah..
yang memberikan kekuatan kembali.

syukur.. dan sekarang saya sedang bangun.
belajar untuk bertatih lagi..
ya.. saya takkan berlari terus,
kerana saya tidak mahu jatuh lagi..
jadi terima kasih Allah, atas kehidupan yang kau berikan.

saya akan teruskan semuanya..
dan buat segala yang dah dirancangkan..

:) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...