every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

March 09, 2012

Kenape saya pelik?

Why you can call me Mrs. Pelik..

1- Fav saya untuk makan ais. Yes kunyah-kunyah dalam mulut, ye itu paling sedap.
2 - saya suka cicah kentang goreng dalam ice cream.. sedap sungguh.
3 - saya perempuan yang kuat tito. saya boleh tido berhari-hari tanpa jaga.
4 - saya seorang yang tepati masa, tapi selalu je saya rushing buat sesuatu. pelik kan?
5 - saya akan menangis bile terlalu marah.
6 - saya suka ais, tp saya tak suka duduk dalam tempat yang terlalu sejuk.
7 - saya suka makan, tapi bila saya tiada mood. saya akan terlebih makan atau tidak makan sama sekali.
8 - saya seorang yang keras hati, tapi bile orang nasihat. itu akan terkesan di hati saya.
 9 - saya manja, tapi saya garang..
10 - saya akan bercakap dengan banyak, atau tidak bercakap sama sekali.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...