every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

March 25, 2012

Anniversary wish from him..

He wish me lg.. masuk pagi td. dah yg ke-3 kali...
die kata kalau la sy boleh kawal diri and tak meroyan je..
sepatutnya semalam adalah hari bertunang kami.. si dia kata itu yg nak dia buat.
die masih sayang kan sy and danish.. die tunggu utk sy katekan bende yg same.
die tunggu tp sy takde katakan apa-apa.. mgkin saya lupe atau sy dh ada yg lain.

mcm mana saya nak berkata-kata bila semuanya berkaitan si dia?
oh..ya allah.. kenapa benda-benda tak sepatutnya saya tahu sekarang..
memang tak seteruk mana.. sy pernah tahu yg lebih teruk pasal dia..
tp kenapa perasaan sy macam nie.. itu semua masa lepas dia..
betul ke sy pentingkan diri..?
sy nak dia terima sy seadanya tp bila pada dia..sy xmampu..

i love you to b..:'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...