every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

June 12, 2012

Emosi


Saya perempuan dan saya akui saya emosi
TERLALU EMOSI
saya akan mengikut segala kata hati
saya memberontak untuk tunjukkan protes diri
saya seperti anak kecik yang mahu segala kemahuannya dituruti
saya perempuan, punyai hormon yang tidak stabil
kerna itu kejadian Allah untuk menjadikan saya istimewa..

Tapi.....
Awak lelaki dan saya akui awak akan jadi imam
tapi macam mana awak nak pimpin saya kalau awak TERLALU EMOSI
tapi macam mana awak nak nasihati saya kalau awak TERLALU EMOSI
tapi macam mana awak nak sayangi saya kalau awak TERLALU EMOSI
tapi macam mana awak nak cintai saya kalau awak TERLALU EMOSI
kerna saya perempuan..hati saya sering terguris.. 

boleh awak ubati luka saya..atau awak hanya akan melaratkan lagi luka saya?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...