every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

January 12, 2011

KENAPE BILE BERCHENTA SUMENYER INDAH BELAKE..?

pagi tadi aku byk berborak ngn encik driver aku tu..
eh lupe plk nk cakap terime kasih...=p
*thanks bayak2 la bab sanggup susah sikit time saye kurang sihat nieh*
salah satu topik yg we all bincangkan mase dlm kerete adelah...
KENAPE BILE BERCHENTA SUMENYER INDAH BELAKE..
kenape semuenyer baek-baek belake..?
punce tajuk tu kuar bab borak sal gosip sal watie elite n joey tu.
n aku cakap la, joey kate watie baek.. xmacam yg orang nampak.
okey, terus terang mmg aku xkenal watie tu. n xtau dieh baek ke tak..
aku pun xde la berpikiran kuno sangat yg pk sume gurl rambut perang jahat,
so aku rase dieh mungkin manusia yg biase-biase je.. ade kekurangan n kelebihan..
tak kisah la, tp mesti sure klu dah clash t, mesti jadik cam citer
hans n erra, or xpun citer cam fahrin ngan scha/linda..
abes sume luar dalam dorang nak citer..
gaduh abes keburukan orang luar tau satu persatu..
so betulke chenta itu indah??
renung-renungkan n selamat beramal.

p/s : chenta sejati adalah chenta kerana allah.. dan redha dengan ketentuanNya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...