every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

January 12, 2011

KENAPE BILE BERCHENTA SUMENYER INDAH BELAKE..?

pagi tadi aku byk berborak ngn encik driver aku tu..
eh lupe plk nk cakap terime kasih...=p
*thanks bayak2 la bab sanggup susah sikit time saye kurang sihat nieh*
salah satu topik yg we all bincangkan mase dlm kerete adelah...
KENAPE BILE BERCHENTA SUMENYER INDAH BELAKE..
kenape semuenyer baek-baek belake..?
punce tajuk tu kuar bab borak sal gosip sal watie elite n joey tu.
n aku cakap la, joey kate watie baek.. xmacam yg orang nampak.
okey, terus terang mmg aku xkenal watie tu. n xtau dieh baek ke tak..
aku pun xde la berpikiran kuno sangat yg pk sume gurl rambut perang jahat,
so aku rase dieh mungkin manusia yg biase-biase je.. ade kekurangan n kelebihan..
tak kisah la, tp mesti sure klu dah clash t, mesti jadik cam citer
hans n erra, or xpun citer cam fahrin ngan scha/linda..
abes sume luar dalam dorang nak citer..
gaduh abes keburukan orang luar tau satu persatu..
so betulke chenta itu indah??
renung-renungkan n selamat beramal.

p/s : chenta sejati adalah chenta kerana allah.. dan redha dengan ketentuanNya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...