every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

January 21, 2011

Tlg jangan menghina

act dh lame kejadian nieh jadik..
tp masih berbekas kt hati aku lg skrg..
kenape??

sebab aku dapat rasekan naluri sorg ibu kt dieh.
klu dieh jenis yg pentingkan diri,
aku tau dieh boleh je tggalkan ank dieh kt
umah kebajikan, kt orang kaye yg xde ank,
or tinggal je tepi masjid mcm yg slalu..
ORG LAIN buat dalam dunia nieh.

tp dieh x..aku tau dieh sangat sayangkan ank dieh.
sanggup mengemis utk bagi mnum susu anak.
kalu aku, sanggup ke aku??

aku xtau sebab allah xduge aku sampai ke tahap tu lagi.
allah, masih syg aku. n bagi aku sorg mak yg sngat membantu.
bagi family yg sentiase ade utk sokong aku.
syukur allah..

tp dieh..mgkin dieh xde sume yg aku ade.
dieh xde keje untuk bsarkan ank dieh.
dieh xde family yg boleh meringankan beban dieh.
dan dieh xde suami yg sentiase disisi..
mgkin ade yg kate.. diri sndri seorng ibu.
yes, korang penah melahirkan.. pnah membesarkan ank.
tp bkn dengan tangan korang je ank korang mbesar.
korang ade suami yg bleh membantu..
korang boleh sruh suami korang bangun malam n buatkan susu ank,
tkrkan pampers anak.. tp dieh??

aku xkesian ngn dieh..aku cume terharu..
sebab dalam malu..dieh sanggup lalukan sume just demi ank.
minta sedekah, dengan menangis.. sambil anak minum susu badan.
sampai bile susu badan dieh ckup utk ank dieh..
sedangkan dieh nk makan pun aku rase xmampu.
sampai bile dieh leh besarkan anak dieh.?
hanya allah yg tahu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...