every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

January 13, 2011

rindu lagi

aku terkejut nampak dat boy yg duk kt sisi lif tu..
sumpah dieh npak mcm A.I.M.S tu..

Yes!! Past is Past..
tp aku mmg xkan boleh lupekan dieh.
kenape?? dieh penah hadir dlm hidup aku.
pernah susah senang same.
penah berpisah dan bersame semule..
aku tau keburukan n kebaikan dieh.
n aku tau dieh pnah jahat ngn aku.
tp kenape masih xleh lupekan?
sebab ade budak tadi tu..
aku ingat kt dieh balek.

betul ke..? or aku mmg xpnah lupekan dieh.
kalau air mate aku jatuh..berbaloi ke?
dah sangat lame aku xtengok raut wajah dieh.
patut ke aku doakan utk kbahagiaan dieh?
Ya Allah, jgn kau temukan kami..
kerna tiada kebaikan melainkan keburukan semata.
tapi Allah, jgn kau ambil semue kenangan yg pnah ade.




kerna aku tak mahu kerinduan itu pergi sampai aku mati.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...