every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

January 05, 2011

sile jangan bace.. saye sedang emo..

okey...aku ngaku ari nieh aku emo..emo sangat2.
kenape?? aku pun xtau. mungkin aku demam...
mungkin bab aku tlalu pkkan masalah yg byk bebankan aku skrg.
1st...
aku kene pk masalah mak.. aku rase cam orang bg aku byk tekanan.
sume keputusan kan kt tangan mak.. kenape ya plk jadik mangse..
ckp la kt mak sndri!! BOLEH TAK?? jangan msg or call ckp bende tu ngn ya.!!
2nd...
aku de masalah ngn orang yg berhutang ngn aku.. sangat melampau la.
camne kut nk ckp lagi..CAMNE?? CAMNE?? bile ko nk bayar duwet aku?
boleh tak jangan sshkan aku..aku bkn gf ko kut.
ikut la cam perjanjian kite dulu. bayar tiap bulan!!! bukan ssh sangat pun.
3rd...
aku rase masalah bile sorg KAWAN nieh msg..
mtk tlg aku.. carikkan keje.. wei keje bertimbun ade..
carik je la.. gune usaha sendiri.. yang buat aku rase sangat xsuke sebab.......
npak sangat dieh tu kawan ngn aku just utk dapatkan dieh keje..
printkan borang untuk dieh, bagi alamat sane sini.. carik keje tuk dieh.
tp boleh ke dieh tolong aku?
TAK!! AKU TRY DAH TD.. dan jawapannyer tidak.
so aku pun katekan tidak pade dieh.
4th...
aku banyak jgk masalah, so kenape aku kene pkirkan masalah org laen?
tlg la korang, boleh tak berdikari sendiri.. boleh x jangan gunekan aku.
boleh tak jangan susahkan aku.. aku sangat byk bende dah nk kene tanggung.
jangan buat aku stress bab masalh korang. tlg la jangan!! aku taknak tau k..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...