every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

January 28, 2011

skandal

selamat pagi... sape yg pagi td dengar radio hot fm??
tau x pe topik pagi nieh..kalu xsilap aku camne kite cover diri
(aku lupe tajuk sbenar)
hehe..xksah la, bkn tu yang aku nak citer kt sinieh.
tp aku nak ckp sal sorg laki yg call  dan ckp gf dieh bpindah keje..
so dieh bab sayang sangat, sedeh la (mungkin jauh).
xde ape yg pelik lagi kan?? okey...bace yg bwh nieh plk.
yg dieh covernye dari wife dieh..oh rupenyer dah kawen...
*wat aku menyirap je*
dieh cover la xtunjuk dieh sedeh kt wife dieh.
pdahal dieh sedeh bab gf dieh dh jauh..
hurm, yg xleh blah nye lagi...bile tnye camne dieh boleh igat name..
dlu pggil pa-ma.. tp sjak ade awek, dieh tkar pggil wife sieh pn abg-sayang.
xnk nanti kantoi..oh, pandai ye cover line.. xpe, mmg dasar jantan buaya darat.
laen kali kalu nk ber'GF tolong ye cik abang sume...
kire duwet dalam poket tu dlu..mmg mampu ke nk psang due..
klu mampu, bg je tau wife masing2.. jgn risau, kami xksah..
kan balasan payung emas disyurge...
nieh rumah, kete pun kongsi bayar ngn bini..ade hati nak ade gf..
hiss xpaham betul..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...