every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

January 11, 2011

..tidak aku bersuara..

okey sekarang nieh aku sedang sibuk menghabiskan mase ngn bace novel.
* hobby lame yg dh jarang dibuat, tp aku bt balek skrg*
so novel aku yg skarng nieh ialah tidak aku bersuara..
ehsan dari pusat sumber mida, bab aku pinjam kt opiz nyer je..
hehe..tapi seriuz citer nieh best la,
sal pumpuan yg terpakse merahsiakan kenangan lalu idup dieh.
dan sampai la dieh kawen, dieh trauma ngn ape yg terjadi.
tapi perlu ke dieh bersuare? dan jike dieh bersuare ape akn terjadi?
adakah yg masih mahu mengetahui ape yg pernah terjadi dahulu..

 Peristiwa hitam yang berlaku terus menghantui dirinya.
Ke mana dia pergi, sejauh mana dia berlari.
Segalanya masih tidak dapat dihilangkan dari ingatan.
Maruahnya tergadai, harapannya berkecai dan lelaki
yang bertanggungjawab masih lagi bebas.
Perlukah disuara apa yang berlaku?
Tidakkah malu kalau semua orang tahu?
Buat seketika, Jeslina memang benar-benar buntu.
Namun.. akhirnya dia sedar, kalau tidak dia bersuara?
Semua lelaki yang durjana itu akan terus bermaharajalela.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...