every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

April 07, 2011

ank orang xsame ank sendiri

mungkin korang rasa tajuk aku tu sangat KEJAM..
tapi itulah kenyataannya..
anak orang lain takkan sama dengan anak kita sendiri.
even anak buah, or anak tiri..atau anak angkat.
tetap takkan sama dalam hati kita macam anak sendiri.
kenapa aku cakap camtu?

aku rasa korang sendiri pun tau..
anak tu bukan hasil dari diri korang,
n bukan pulak dikandungkan oleh korang slame 9 bulan tu.
lagi pulak tiba-tiba je ada anak.
takyah nak susah payah pun cam anak sendiri.
mesti la rasa lain kan?

bak kate orang la..
benda kalau senang dapat, mesti tak dihargai..
laen dengan benda yang kita susah payah sendiri.
tentu ade sweet memory kat situ.
tapi tu orang yang kata, bukan aku k...

pokoknya, aku tak sanggup hilang anak aku..
kenapa? sebab takda galang gantinya la..
walau aku lahirkan anak yang lain..
dia tetap sesuatu yang istimewa dalam hidup aku.
yang takkan dilupakan..
dan kadang kala.. aku rasa taknak dah anak lain.
sebab aku taknak dia rase jauh, terasing..
aku nak dia tau, aku milik dia.
selamanya..

p/s : eh..lari plk entry nieh..haha. tetibe cakap sal capang je terus..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...