every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

April 14, 2011

kenape aku suke seseorang?

aku agak senang kan untuk suke kt someone tu..kenape eh?? ape ciri-ciri yang buat aku tangkap cintan ngn dorang?? eh xde la tahap cintan.. aku bukan pandai cintan cintun nieh.. haha.. just kadang-kadang tertarik ngn perwatakan orang tu je...

untuk jadik calon suami aku kene ade kut ciri-ciri nieh,wlau xsume.. tp aku nak jgk ade sikit.. nobody perfect bebeh..aku tau tu.


~yang hensome la wei..klu xhensome pun kne cute ar.
~yang berbudi bahase.. sopan santun.
~yang pandai ambik ati.
~yang boleh mngembirekan.
~yang kalau xde minat yg same pun xpe kut.
~yang sentiase ade bile diperlukan.
~yang mara kalau aku cube bt bende bodoh.
~yang jage saye!! ofcoz la..
~yang xcengeh, dan xmemeningkan kepala.
~yang leh hang out same shari suntuk, n xde rase bosan pun terbit.
~yang xkan TIPU.. jujur la wei, aku  xmkn orang pun.
~yang kongsi idup dieh ngn aku, tp kne la kongsi idup aku skali.
~yang dapat terima family, orang-orang tersayang aku.
~yang faham n kenal diri ini.
~yang akan nangis bile aku yg ssh.
~yang xkan tinggalkan aku.
~yang sayang aku same ngn dieh sayang family dieh.
~yang boleh bt aku menangis sebab die.
~yang ajar aku erti rindu.
~yang jadikan aku insan yg sederhana.
~yang saling melengkapi.
~yang memberikan ilmu.
~yang laen dr yg laen.


sy tunggu awak, hubby..
NADDY AMAT  :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...