every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

April 01, 2011

saya seorang pelajar

well tulis entry nieh dalam senyuman..
why?? haruslah... saya nak belajar balek kan..
walaupun tak senttle lagi apply uitm.
dan akan hantar form pade last date..
saya yakin saya mampu..
insyaallah..

tp sekarang nak citer sal saya yang akan study belajar make up..
tentu ada yang tanye..kenapa belajar make up??
eh..suka ati aku lah!! haha..
takde la bab dari dulu mmg nak belajar dan minat.
cume ada je halangan..
lagipun belajar make up nieh just 1 month.
so takda la lame sangat.
dan paling penting tak stress..
name cikgu saya nanti Cikgu Qis.
n dieh sangat baek la tadi.
cume aku je yang malu-malu..
haha..konon-kono sangat sopan.
n jumpe gak budak-budak yang study situ.
so mmg best kut..
tak sabar okeh..
tapi tu la..class jauh sikit..
kat shah alam..
ape?? korang kate tak jauh..
hurm, bagi aku jauh la shah alam n gombuck..
kan..kan???

tapi saya akan kuatkan hati jugak..
untuk g class tiap minggu..
sabtu dan ahad..:)
redglow...nantikan saya ye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...