every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

April 20, 2011

kenape kite suka STALKER

korang sume nak cakap korang tak macam tu la ye??
tak yah la nak tipu sangat wei..
sume orang mesti penah stalker orang lain..
tak kisah la korang stalker friend sendiri, family ke..
or boyfren/ gurlpfren korang..
kenape aku cakap camtu.. bab aku pun penah..huhu
friend-friend aku sume pun penah.. (same pangai)
well kite sume manusia biasa..
ada hati n perasaan nak tau, nak tengok.
so aku list kan la bab aku rase kite stalker "org" tu.
aku akn update lg kalu aku rase sbab lain g oke..


~bab kita rase was-was.
~bab kita nak tau life orang berkenaan.
~bab terlalu bosan. maka itu je yg boleh kita buat.
~bab kita nk tau kebenaran.
~bab kita taknak kena tipu.
~bab kita rasa jealous. (erk)
~bab kita nak kenal ngan orang berkenaan.
~bab orang bekenaan sangat famous.
~bab kita rasa orang berkenaan best.
~bab kita kesian kt orang berkenaan.
~bab kita menyampah kt orang berkenaan.
~bab kita benci ngan orang berkenaan.
~bab kita suka ngn orang berkenaan.
~bab kita sendiri slalu kene stalker.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...