every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

April 08, 2011

kenape boyz senang sangat mintak couple..

aku tak tau la kalau apa yang aku rasa ni salah..
sebab pendapat masing-masing kan berlainan. (klu korang rase salah,maaf la ye)
tapi bagi aku la, lelaki senang sangat melafaskan cinta dan sayang.
walaupun ada jugak golongan perempuan yang senang cakap cinta..
tapi perempuan kata cinta pada orang yang dia rasakan dia suka.
tak macam lelaki..kalau tak suka pun akan cakap "luv u"..

perlu ke??
tepuk dada tanya la hati..

tapi persoalannya kenapa lelaki macam tu..?
adakah memang lumrah, atau lelaki boleh mencintai dan menyayangi dengan sepantas kilat.
boleh metuturkan kata cinta, tanpa tau siapa yang dicintai itu?
takda ke perasaan takut dekat hati sang lelaki jika ditipu..
tiada ke sangsi di hati tentang kehidupan dan perwatakan si gadis..

dan lelaki, boleh anda terangkan apakah maksud anda untuk menjadi couple..
apekah sesenang itu untuk menjadikan seseorang sebagai gf anda??

p/s : knape aku cakap entry yang orang cakap mengarut nieh..motif?? aku nak boy tau.. cinta gadis bukan sesenang itu. bukan boleh menerima sahaja membuta tuli. cinta si gadis adalah mengenali. dan jika boy nak mencintai si gadis, kenalilah si gadis.. :) untuk korang berdue yang propose.. thanks tp kite kenal dlu k..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...