every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

April 08, 2011

kejadian d train

nie kisah semalam.. sebenarnya aku taknak bagi tau korang.
bab benda nie buat aku rasa angin je satu badan..
asal la aku ngek ngok sangat.. sengal okeh!!! grrrrr

tp bila pikir-pikir balik.. nie kan kenangan..
walau pun aku tak suke dah pun jadik..
so dari aku lupe.. baek citer kt sini.
mane tau nti bakal hubby bace ke an.
tau la aku nie jenis camne..haha..

al-kisah.. setelah penat bekerja minggu lepas n minggu nie.
di tambah ngan balek keje je terus merayap..
plus-plus lagi, settlekan hal-hal laen yang tertunggak..
maka penat sangat la badan saya nie..
tapi saya gagahkan diri g keje gak..
ye la..dah mc bape lame.
nanti dapat cuti selamanya pulak.
takut okeh!! so macam biasa la..
aku kan g keje naik train.
so seperti biasa.. balik dari keje semalam.
memang aku dah bagi tau skandal sume.
aku nk tito.. haha. tak la, bg tau friend aku je la.
so maksudnya..jangan ganggu la dalam bahasa lepasnya.

berangkat la saya ke train..
samapi bawah nampak ada dua staff mida gak.
okeh la, boleh buat-buat ilangkan takut.
so borak punya borak. sampai la train komuter tu.
apa lagi naik la kami berpusu-pusu.
aku duk seat sbelah akaq mida sorang tu.
seat aku paling belakang n tepi belah kiri.
duduk je. aku borak kejab lagi dan aku tito.

nak jadik cite lelap pulak aku.
tersengok-sengok kepale aku..hiss.
buruk kan perangai..?
tak kisah lagi..akaq mida tu pun turun n bubuye aku.
fine, aku sambung tito g.
n tak sedar pun ada orang lean duduk sebelah aku,
(mybe aku dah mimpi n dengkur kut mase tu)
pastu sedar-sedar aku dengar announcement cakap kat BATU.
so aku pun bajet batu caves la..
tapi asal ramai lagi tak turun??
ah..biarkan orang lain..
aku pun turun dengan muka baru bangunnya.
pintu tutup, dan jeng..jeng....jeng...

aku tengok tempat yang tak pernah aku turun.
la!!! salah station plk.. siot!!
aku ngan segan silu duk kat kerusi,
ye la.nk bediri lama lagi kut next train..
aku tak pandang pun mamat ktm tu.
agak segan la..mesti dia tau aku salah turun.
aku pun msg je sume yang aku kenal.
nak cover line malu kan..
selepas 30 minit kemudian..
sampai la next train tu..
tu la dia orang mamai..
dulu pun aku penah kut buat pangai camnieh.
nieh nak mula balik la nie.
~the end~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...