every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

June 01, 2011

cincin oh cincin


27/05/2011

tarikh keramat dalam hati aku..sangat tak tersangke.
yang dieh akan hilang.
ye, mmg salah aku..aku tau tu. aku yang leka, aku yang lalai.
sampaikan aku boleh tak pakai mase nak kuar umah.

terukkan aku?
aku tau tu.. tapi aku mmg xsangke.
klu tau memang aku akan pusing balek.
just time tu aku rushing nak g keje.
walau hati tak sedap.. aku teruskan jugak.
bajet balek nanti. aku akan abek n pakai.
tp balek je.. dah takde..

mane kut ko hilang cincin?
puas aku carik ko...
aku tak lena tito pikirkan ko..
ko tau diri ko penting sangat kan..
kenape ko tinggalkan aku..
kenape pergi camtu je..?


pesanan diri : lepas tak jumpe n Mr. Pelik ckp aku kene bt baru. bab klu aku tak pakai cincin tu dieh rase we all jauh. aku pun g buat 28/05/2011 n dapat cincin tu pada 30/05/2011..walau tak same ngan yang lama. aku bersyukur ko jadi pengikat janji setia kami. amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...