every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

August 15, 2011

saye taknak update blog..zzzzzZzzzzz

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Dan Pemurah...

sebenarnya..malas nak update untuk entry ini.. tapi bila berkali-kali Mr. Pelik tanye.. dah update ke belum.. jadi aku rajin-rajinkan jejari mulus ini untuk menaip lagi... syukur alhamdulillah aku dan dia telah menyelesaikan segala salah faham. dan untuk semua yang bergembira atas apa yang terjadi.. Terima Kasih diucapkan. sebenarnya masalah kami tak sebesar mana pun. ini cuma salah satu episod untuk merapatkan kami lagi.. dalam perhubungan, kami memerlukan rintangan untuk ditempuhi.. supaya nanti di masa akan datang.. kami boleh berbangga pada anak cucu dan katakan.. "Yes, tok pa n tok ma dah lalui semuanya.. dan yang tinggal hanyalah mengecapi kebahagiaan di dunia dan akhiran bersam-sama" mase itu terlalu lama untuk dihitung untuk masa ini.. bahkan aku tidak mahu memikirkannya sekalipun. biarlah masa itu datang tanpa disedari dan kami boleh berkata "cepatnya masa berlalu meninggalkan kita"

kini baru aku mula sedari, ramai yang nakkan aku.. tapi adakah sama dengan dia. sanggup ke mereka buat apa yang pernah Mr. Pelik buat untuk aku.. setiap susah payah dia.. boleh ke ada orang lain yang jadi seperti dia.. dan aku sendiri tak pasti adakah ada orang lain yang boleh jage dia lebih baik dari aku.. boleh bahagiakan dia seperti mana yang aku lakukan.. bahagiakah dia bersama aku? mungkin orang luar boleh katakan, meluat..menyampah... tidak, aku cuma coretkan apa yang telah diluahkan padaku. cukuplah, yang lain biar disimpan dihati sahaja..

Pada Allah s.w.t... aku sujud dan berdoa.. berkatilah perhubungan kami.. berikan kami kebahagiaan dunia dan akhirat bersama. teguhkan iman kami untuk melalui liku-liku dalam kehidupan, dan berikan kami kekuatan untuk melawan segala onak dan ranjau dalam perhubungan ini..

~amin~

6 comments:

  1. i pray for ur happiness dear...

    ReplyDelete
  2. i wish i have a gf like u~ :D

    (just like u but not u.. don worry) haha

    ReplyDelete
  3. shima : thanks ma.. kau kut org yg tau segalenye.. n paling penting fren yg sangat paham apa yg aku bt..

    ReplyDelete
  4. farhan : haha..baeklah. saye doakan awk jumpe org seperti sy tp bukan saye.. :p

    ReplyDelete
  5. salam kenal..datang tgk2 sini...;d...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...