every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

January 05, 2012

dah tempah tapi takde

Semalam petang dapat call mase nak dekat-dekat magrib tu..
saya tengah tito masa tu, kenapa tito? sebab letih gila..
lagi pulak kan tak boleh solat. menjadi-jadi la malas badan ni..
oke berbalik balik cerita tadi, dapat call dari tempat syg booking barang hari tu.
kenapa booking? sebab barang takde..tinggal 1.. padahal saya nak 9.
dan yang tinggal 1 tu pulak dah buruk..
tak moh la yang tak cantik kan kawan-kawan.

then dia call cakap barang tu memang takde stok lagi.
bila saya tanya bila ya ada stok.. tak tau bila akan ada stok.
hrmmmmmmmmmmmmmmm...fine!
camne ni. duit dah bayar separuh! tapi barang lain yang order ada la.
kena ambil barang yang lain tu je la nampak gayanya kan.
so bila cakap kat Mr. Pelik..dia cakap xpe la.
nanti carik  kat kedai lain.. yang penting saya nak sama oke.!!
aleh, Mr. Pelik memang la tak kisah. sebab tu barang saya.
barang dia semuanya dah ada.
BENCI LA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...