every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

July 12, 2010

menyerah kalah

Kini aku tidak akan menyerah kalah..
Jika kebiasaannya aku menangis,
kerana rasa sedih dan terkilan dengan sikapmu..

tapi kini.....

aku akan tertawa dan tersenyum,
kerana inilah kekuatanku...
aku yakin mana mungkin kau..melupaiku.

susah,senang,sedih dan gembira...
selama ini kita bersama..
tidak mungkin semudah itu untuk kau melupaikannya.

SELAGI KUKUH CINTA DI HATI INI..
AKU PASTI SELAGI ITU KAU TAKKAN BISA MELUPAKANKU..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...