every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

July 29, 2010

sakit yang datang, pergi dan kembali

dari kelmarin dan kelmarin, semalamam... demam yang tak kebah-kebah. itu antara penyebab yang buatkan aku tak update blog nieh. agak kelamaan sedikit la. hurm, aku sakit ape?? aku ade penyakit ke?? aku sendiri pun tak tau. just aku rase badan seram sejuk.. ade rase panas jugak. sumua serba tak kena. aku rase pening yang teramat, aku rase kelaparan yang tersanggat.. tapi aku dah takde selera. kesian sangat kan.. tapi nasib baek la ade si kecil yang memahami.. yang tau mamanya sakit, yang sangat bertimbang rasa. thanks anak sebab tak buat hal pada masa darurat mama.. kalau tak, sure air mata mama jatuh lagi.. hehe. tapi masalahnyer banyak pulak anak-anak orang laen yang tak paham-paham. adus, rase nak pecah kepale duk umah. dah la aku cuti 3 ari.. sehari mc n due hari el.. n bile kire-kire tinggal bape kerat la cuti akuh yang tinggal. hurm, stress memikirkan. dan aku ade terpikir, aku sakit bab terlampau stress ke?? aku ade la terbace sal stress yang danish maen kertas die tu.. macam la ade stress, banyak mane tu yang tak tau.. hurm, biar la. lagi sekali aku demam yang same. aku g la check darah. bab doct ckp kalau still same lagi, jumpe dieh n ambik darah. act semalam nak g.. tapi kereta tak boleh start. kenape?? aku ingatkan batery yang beli ngan angah tu tak leh pakai.. rupenyer, batery tu tak pasang betul-betul.

stressssertsstressssertsstressssertsstressssertsstressssertsstressssertsstresssserts

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...