every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

July 08, 2010

MKF..

xtau nape n0w aku rase sgt benci kan dieh la.. bab aku rase dh sgt menyusahkan.. la kite kan dah xde pape, yah la kut nk sshkan akuh lg. cmne la nk suh gurl suke ko klu pangai cmnie. ko dh la xde kelebihan pape pn..cube la belajar jd cm biase. bkn nk suh ko jage aty ke ape.. just jadik normal, n x menyusahkan. bile akuh tanye ko bile nk byr utang, bkn ko nk jawab pn. kan dlu kite pnah janji, if kite still or not 2gether.. ko leh je bayar duwet 2 bulan2 cm biase. bukan akuh suh bayar full terus. aku tau ko xmampu, nk buat loan pn payah sgt nk lepas. nk bayar moto ko dlu pn dlu slalu misz. aku just rase nk tolong ko dlu, xnk ko ssh payah sgt2. lg pulak ko nk beli macm2. ko nk bg ayah ko duwet la. aku pinjam kan la. bukan nk mengungkit, tp aku rase skrang cam aku plak kene mengemis duwet ko. padahal ko yang utang aku. ko nieh laki xbemaruah ke.. aku xtau la nape.. tp sgt aku bengang ngn ko la. n bab aku ckp kt awek ko psal loan ko.. aku saje je, nk suh dieh yang igatkan ko. asek menyusahkan aku je stiap kali. cam la akuh xde keje laen dh lg. asek kene igatkan ko bayar utang. ko ade otak ko boleh igt sendiri x? xyah la nk bt2 lupe. lagi pulak ko leh je kut save kt hp. bile mase je kne byr hp ko 2 bebunyik la.. ko tau x, bile ko buat pangai cmnieh kan. aku rase nk bg idup ko menderite je. cam je akuh nk suh org patah2 kan kaki ko. xpn hancurkan moto ko yang dh mmg buruk 2. ye la, duwet akuh kut yang settlekan moto ko yang asek nk kene tarik 2 ha.. sangat la akuh menyesal knal ngn ko. pangai ko kut lg teruk dr kawan2 ko. dlu akuh sgt xsuke dorg bab dorg npak cm hampeh. tp ko hampehx10. encik cube la pkir klu nyusahkan orang slalu tuhan pn ssh kan ko jugak. tgk la, ko kan bayr duwet akuh cm suke ati bapak ko kan.. kejab nk bg separuh la. ape la.. bile dh akuh kate ye la, separuh. tp bulan depan jgn lupe.. bln depan ko xganty jugak. buat la muke ko yang mmg dh bodoh 2. so akuh dh pn senaraikan keburukan kat diri ko...nty aku akan update dari hary ke shary sebab2 kenape akuh beruntung sangat tinggalkan ko dlu. :)

~
sgt2 susah nk bayar hutang
~miskin
~perangai buruk
~kotor
~penyakit tibi
~suke buat/ckp sesuatu yang bodoh (mungkin mmg betul2 bodo)
~suke menunjuk2
~suka pura2
~kawan dengan semua yang hampeh
~suke melepak
~lembab
~suke buat keje last minute
~bangun lambat
~xsolat, wlaupn solat jumaat
~kadang maen judi
~suke menyusahkan orang laen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...