every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

July 09, 2010

malam semalam

akuh agak pening kepala semalam, dan badan dah rase cam xsedap.. sejuk sgt la. cam mmg nk demam pnas kut. sgt lapa, tp bile makan akuh xde selere.. skit je kut akuh mkan.. then akuh pn naek atas n bajet nk tit0 la. bab kepale dh xleh tahan dh.. nk tgk tv pn xlarat dh. hurm, pas2 akuh naek la. sampi je kt bilik.. aku mkn ubat la. bab xlarat dh, wlaupn slalunyer aku sgt liat nk mkn ubat. lg2 yang pil pnye.. pas2 aku nk lending la. leh plk akuh tgk katil akuh punye besi bawah 2 tjatuh. so tilam akuh senget2 la.. sgt la akuh xleh. aku try bt sendiri tp xlart plk. pas2 akuh pn suh mak aku tlg. tp cam mak pn xleh nk bt. pas2 akuh ngis la. bab sakit pale, n xtahan dh. sape tah sibuk kacau katil akuh tuh. pas2 danish tgk akuh nagis, tanye akuh.. yaya..pe? aku pn ckp la sakit pale..pas2 danish urut2 pale akuh cam slalu akuh bt kt dieh.pgang2 pale aku.. hehe, sgt cute kut. ikut pangai akuh sebijik. pas2 aku ngis. dieh pluk2.. cam klaka, tp aku tau dieh leh diharapkan la. pas2 dieh mmg haty sensitif. jiwe sgt halus. mama syg danish. pas2 dieh kiss aku. mak pn dh btulkan katil 2 ngn intan. so aku tito la..

hapy ending :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...