every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

July 30, 2010

kenal kah kita

hari nieh...tibe2 je mamat officer tu tegur aku.. padahal, aku tak kenal dieh pun. name pun aku tak tau kut.. padahal mmg satu office. masalahnyer staff kt sinieh punye la ramai..mane la aku nak ingat satu persatu sume. aduyai.. stakat tegur biase takpe la jugak, nieh tiba-tiba tanye sal danish sihat ke tak.. terus aku rase mengigil.. ader ke aku pernah chatg ngn dieh??
kuang..kuang..kuang.. dan akan terkantoilah nanti..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...