every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

April 19, 2012

Imam Ku


Imam ku..
Malam ini aku terlalu merinduimu..
Mungkin kerna malam ini terlalu sepi bagiku..
Boleh jadi juga kerna malam ini malam yang terlalu menyakitkan..

Imam ku..
Bila kah mungkin kita akan berjumpa..
Atau mungkinkan kita pernah bertemu..
Cuma mungkin aku yang terlalu leka tidak mengetahui kewujudanmu..

Imam ku..
Maafkan masa laluku..
Terimalah masa kau menemuiku..
Dan bimbinglah masa hadapanku..

Imam ku..
Dengarlah bila aku berkata,
Pujuklah bila aku menangis,
Dan jadilah dirimu, bila aku menjadi diriku..

Imam ku..
Aku cuma pendampingmu..
Aku cuma pengikutmu..
Aku ingin menjadi bidadari syurgamu..

18/4/2012

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...