every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

April 27, 2012

Yabedabedooo.. Im Pass!!

Alhamdulillah...

syukur allah kuatkan saya time saya lemah.
masa dia mempermainkan saya..
sewaktu saya tak kuat nak menghadapi semua.
tapi sekarang saya dah buktikan,
tanpa dia saya masih lagi boleh berdiri..
tanpa dia saya masih lagi meneruskan hidup.

betul.. saya tak lemah..
saya pernah menghadapi yang lebih teruk dari itu..
so kenapa perlu saya terkejutkan..?

allah uji kita, sebab dia tahu kita boleh menghadapinya..
allah mana mengetahui, dan die mendengar segalanya.

conclusionnya, paper saya sumenya lulus..
so next sem, mari berusaha degan lebih lagi..
eh.. tak sabar la jumpa si dia lagi..
awk nak abek kelas mane ye agaknya..
:p
 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...