every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

July 19, 2011

gelagat manusia bila malaysia lawan liverpool

seperti yang korang semua tahu, perlawalan persahabatan malaysia vs liverpool telah dilangsungkan pada sabtu lepas. aku je yang lambat update :'( bz la kenkawan sume.. tapi takpe la, sekarang aku update pe yang patut la  ni ye. setahu aku, keputusan 6-3, tapi aku sempat tengok sampai gol yang ke 4-3, we all gerak awal sebab taknak jem bila nak balek. tak tersangka la aku dalam masa tak sampi 10 minit je, leh jadi 6 gol liverpool. tak pe, yang penting malaysia dah berusaha dengan gigih kan. lagipun nieh pelawanan persahabatan je. tapi apa yang aku nak cer citer kat sini bukan la pasal APEK yang nampak down je mase tu. bab gol sangat banyak yang masuk. tapi aku nak story morry kat sini keadaan masa tu.

tiket kami...Mr. Pelik cakap berbaloi la tengok.

1) kebanyakan yang datang tu ofcouse la pakai baju malaysia liverpool.. walaupun kita buat kat stadium bukit jalil. aku? go go malaysia sudah..

2) pastu bila gol je, akan ada yang sorak.. tapi bila gol tak masuk ramai je yang mencarut-carut. siap tunjuk-tunjuk finger. patut la tak baik bawak budak-budak bawah umur. bukan takut kene rusuhan tapi takut terikut-ikut mencarut masa tengok tu.

3) ada satu pasukan sorak yang kebanyakan pakai baju colour oren, siap bawak gendang.. dan paling sweet sorak untuk harimau malaya. comey comey!! :D

4) makanan minumam secara mendadak naik harga la..whateva. makan minum kat umah sudah la.

5) masa ni la nak tunjuk kita yang paling up 2 date.. pakai bende alah atas kepala yang macam rambu-rambu tu.. boleh la nanti pinjam je, buat lap bontot aku bila bila yayak..

6) kapal terbang kertas dah semestinya ada..

7) best kut bila tiup yang bunyik macam horn tu.. tapi we all punya awal-awal dah danish jahanamkan.

hah..nampak tak bende alah tu kat tangan baby boy saya??


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...