every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

July 04, 2011

perihal YM

ape tu ya YM?
erm..klu tak tahu, pergi la tanya kat encik google sana ya..
saya malas nak terangkan panjang lebar di sini..
.
.
.

okey dah tau kan sekarang apa tu YM...

senang la nak teruskan cerita kite pada hari ini lagi.
so kenapa ada entry ni?
kerana saye rase someting yang..
funny kut..

ingat lagi pada Mr. Pelik saya?
ya..dia tu la..
yang banyak menyemak kat page ini.huhu

di pendek kan cerita..
baru-baru ni dia dah dapat tau semua pasword saya.
(padahal memang semua pun pasword yang sama..hurm)
okey..tak kisah la.
saya tau pasword dia dah lama dulu kut..
dia saja yang lemb bukan main..
kan kawan2?

nak dijadikkan cerita..
dia pun buat la sesi check mengecheck
yang saya pun tak tau sebenarnya dia ada buat.
rajinnya.. macam gugurl pulak la.
tapi tu la hakikatnya..
dia tak kasi saya on9 sangat.
tapi rupanya dia yang reply.
OMG kan.. ala, tak la.
saya tak tekejut sangat.biasa je kut.. ;p
just cam funny coz..
nampak sangat kejealousan di situ.

saya yang selalunya main check2 ni pun tak replykan.
dia pulak yang lebih-lebih..
"chill la hubby.."
sayang memang dah lama tak buat semua tu dah.
nak on9 pun tak sempat kut..
 kalau hari-hari dah kita berdua je.

L.O.L

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...