every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

July 08, 2011

hari ini

:)
tak perlu kata apa-apa..
semuanya ceria dan sungguh wonderful..
seperti Mr.Pelik saya..

sangat sweet bila malam tadi dia..
temankan saya buat agar-agar.
untuk apa? ada makan-makan di office..
dan itu permintaan untuk buat dezert,
seperti saya buat sebelum ini.

dan hari ini dia hantar saya ke office..
(sebenarnya nie 1st time dia hantar)
balik pun dia akan ambil nanti.
(yang nie dah selalu..haha)
nak buat apa ya balik nanti...??

masa kini.. dah stop msg dia.
coz kreadit saya dah habis.
la..tak perasan oke..nie baru je dia msg..
"syg tupop cpt. Hubby windu..Umm"
baru saya perasan yang kami sentiasa msg tak kira waktu.
tak kira sesibuk mana pun kami..
"wife miss u too hubby..:'("

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...