every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

July 30, 2011

kelu dan kaku




malam tadi dia sakit lagi dan lagi..
dan mungkin kali ini yang paling teruk diantara yang teruk-teruk.
setelah kejadian teruk yang berlaku.
dan adakah salahku bila semuanya dia yang lakukan.
salah untuk aku berdiam??

aku cuba buang. dan akan buang..tp mana caranya.
oh, hati...akan ku pujuk rayu kau.. usahlah duka melara.
dan masa.. kau temanilah aku. untuk pengubat luka.
bersabarlah jiwa..ini cuma untuk yang terbaek diakhirnya.
wahai takdir.. akan jua aku turuti kemahuanmu.

dia..hanyalah terhukum oleh tindak lakunya.
aku jua menerima hukuman untuk itu.
sakit hanya di tubuhmu.. dan sakit ku ada di jiwa.
bolehkah kiranya aku, memgubati jiwa untuk sekian kalinya?
dan apa pun terjadi, sakit itu akan berbalek padaku jua.

alasan..cukuplah sampai disitu..aku terlalu muak.
dan kata-kata hanyalah penambah lara dihati.
lembut bicara tidak lagi memukau ku.
malahan semuanya menjadikan aku kaku disini.
sudah-sudahlah mainan perasaan itu.

dan kini aku harus menghadapi.
bertemu dia dan sakitnya, bersama jua alasan lagi.
bertemankan hati yang rapuh akan ku harungi.
nekad ku ada disini. takdir akan aku turuti.
biar diri bertemankan sepi. andai itu suratan ilahi..

~my love..i cant love u anymore,coz u have broken it~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...