every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

December 30, 2010

Budak Tu...

sape?? budak tu la..yang aku nak citer dalam entry lepas..
hurm..dieh sorang yang aku baru jumpe n tak kenal pun..
n dieh la orang yang sangat nk jumpe aku..
eh?? betul ker.. entah.. aku rase sume laki pun camtu..
sibuk nk jumpe gurl.. thegeh2..
then..citenyer bermule bile aku tipu dieh.
aku saje je la nk tgk reaksi dieh camne..
bile aku kate tak jadi nk jumpe dieh..
act aku xpnah jumpe dieh..
n dieh agk brani la nk dtg umah abek bagai.
berani ckp ngn mak aku jugak..
so dieh ikhlas ke kawan-kawan??
tah tunggu je la nti... akn tjawab kut.
okey..sambung balek..
aku tipu dieh kate yg dis year..
aku bawak ank buah aku kuar,drang nk tgk bunge api..
tp aku msg kt page dieh..
tkut plk nk msg.. kang dieh kol plk.
bab dieh mmg slalu trus kol je.
pastu baru je aku bkk tadi..dieh kate..
xpe la..kite g ahad je..
camtu nti dieh balek kg je la..
eh?? pelik plk aku..kg dieh dekat ke?
haha..entah la..aku pun reply ckp la.
ahad aku g melaka (act aku nk g klebang je,mlake gk kan?).
so aku xpat nk jumpe..okey, aku xtipu dieh kali nieh.
end

p/s : ade sorg g bdk pun aku bagi alasan.. xnk kuar ngn dieh.. bab naek moto.. ape? aku mmg xnaek moto kan? mak aku plk ckp.. ko nieh npak kedekut sgt la..kete ko kan ader.. pakai je la.. jgn bkire sangat. tp ikut pglaman aku, laki nieh akn pijak kepale punye. so xde istilah sharing is caring..xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...