every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

December 06, 2010

Today

hari nieh?? kenape..ape jadi??
hari nieh aku rase sangat membosankan + meletihkan..
bukan la ape..tapi game cafe aku sangat chelaka
setelah aku tatang macam minyak yang penuh,
pastu dieh buat hal pulak rinieh..abes sume yang aku masak jadik busuk..
bab aku xleh nak bukak. hiss perangai je kut!! mara aku..
penat aku nak kire mase bape lame dieh masak. tak kenang budi langsung.
pastu aku rase malas bab jab g mungkin aku kene menapak g pos opiz..
tapi aku tak pasti la sape lagi yang nk jadi mangse menemankan aku..hehe
lagi satu pulak, pagi2 lagi hrd dh call.. suh gantikan tempat operator..bukan ape..
aku cume cam takut sikit je nak duk situ. aku lagi prefer jumpe orang depan2.
nsib baek la aku de alasan kene ganti bic mase lunch t.
hehe selamat.. tapi xtau la sape plk yang kene duk situ.
pastu aku bosan lagi satu hal pulak,
bab bile kire-kire balek bajet aku cam xckup bulan nieh.buat aku angin je.
mane la g sume ringgit malaysia aku kan?
okey aku ngaku aku boros sikit. the end

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...