every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

December 24, 2010

alahai ini hari

Byk sangat nak citer nieh..xcited lebih..haha..
mane nak mule..mase sangat suntuk nieh...

okey..mule yang nieh dlu..hari nieh kan,
first time aku jual baju kat opiz..
bukan la aku owner ner..
tapi mane la tau kan..
pasnieh aku leh menjual produk ku sendiri plk.
eh?? pulak kan.. haha...

pastu plk, rinieh aku g borong ngan kengkawan tersayang.
beli tudung. okey, byk la aku beli..
5 lai kut.. xpe, sume murah-murah..
haha..bebaloi-balaoi...
camnieh xyah g kedai borong dh pun xpe..
eh korang??
klu aku jual tudung laku tak rasenyer..
beli la..beli la....hehe

pastu aku de nk citer sal budak yg sibuk tu..
sibuk aper?? sibuk ajk aku kuar ngn dieh time new year t la.
haha..padahal aku tak penah jumpe dieh..
kang kene r***l, tak pasal-pasal plk..
eh..merepek la.. xkan nyer dieh berani..
aku kan garang.. hahaha... bersambung??
nk ke korang tau sal dieh nieh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...