every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

December 30, 2010

abg Insurance di hati ku

kuat betul la aku update blog ari nieh kan..
haha..biar la, blog aku..suke ati aku la..
okey,tanpe membuan mase.. aku cite skrg gk..
 (^_^)
kejadian nieh baru jer tjadik tadi...
aku call la allianz, ala..yg sbelah opiz aku nieh..hehe
sebabnye aku de dapat surat..
katener sal insurans umah aku beli tu..
so dorang nk debit masuk dr akaun cimb.
aku agk slow la sal nieh sume kan.
so aku call..ckp ngn customer service,
gurl tu pun jawab la..then bile aku tanye.
abes lepas 30thun loan, duwet tu dpt balek ke x.
dieh xdpt jwb dh.. so dieh trus past aku.

mase nieh la abg nieh angkat fon..
haha.. aku terus la gunekan ayat aku..

aku : hai, saye nadia.. nak tanye sal insurans umah la.
abg : eh, jab ye..
(aku bajet dieh ltak aku on hold la trus rase nk angin bab aku pnat nk ulang citer)
pastu aku dgr dieh ckp kt kwn dieh plk.

abg : wei, ko angkat fon nieh wei.. giler la, suare merdu abes. cair aku nk ckp..
kawan : ye ke?? past cepat..

(eh..dh pulak, terus aku nk gelak-nape la dieh sngal nk ckp klu xltak hold kan)

aku pun citer la ngn kawan dieh.
punye citer, pastu dieh tnye la no tah pape la.
eh, dieh check name aku rupenyer.
kan dh sebut name panjang aku..haha
then akhir skali aku cakap kt kawan dieh ,
"kang kirim salam kat ang insurans tadi eh"
okey itu bohong..aku cume ckp dlm ati je..haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...