every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

December 30, 2010

aku xsuke BOLA..tp taniah MALAYSIA

okey... aku mmg xsuke la bola kan..
so bile abg aku tengok bola je..
aku akn rebut remote astro.. xbagi dieh tgk.
haha..puas hati. okey, mmg nakal sikit..
tp pade malam semalam aku tgk la..
bab aku tgk kt fb ramai citer sal bola..
n aku pun nk la jgk sokong. n yg buat aku sgt2 nk tgk..
bab mamat indon sume pakat kutuk malaysia xingat punye..
wei, jgn lupe la..gadis malaysia kut yg slalu korang bwk lari..hiss.
mara nieh
then tgk punye tgk..aku pun tanye soalan nieh kt abg aku.

aku : along, kite yang mane punye..? merah eh??
along : ish, ade pulak.. kite biru la..malaysia biru ngn kuning je.
(la, kantoi..aku igt kan malaysia merah..baru je pakat nk kutuk2 yg pakai baju biru..haha)

nieh plk ayat ank buah aku.

atira : smlam akaq bace kt paper.. ramai orang g stadium ari ahad.1juta orang..
along : pandai-pandai je ko.. stadium leh masuk 100ribu je orang..
(dah, trus aku confiuz mane yang betul)

hehe..kesimpulannyer.. xyah la citer sal bola ngn aku.. aku mmg xtau.. tp aku sokong malaysia, bab malaysia tanah tumpah darah ku.. cewah.. mule la aku nak patriotik nieh..haha.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...