every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

December 30, 2010

biDaDari

Siape mereka?? okey dorang la yang sentiase ade setiap saat utk temankan aku.
saat aku terkena jankitan moral down..
saat aku keliru, saat aku khaciwa dngan diri sndri..
thanks korang bab sudi jadi kawan aku.. lot of LUV :))


SHIMA
dieh nieh umpama family aku..
aku penah jatuh dulu.. n dieh xpnah jauhkan diri..
dieh tolong aku bangun n hadap dunia..
until today.. dieh sentiasa ada ngn aku. :)
sangup kongsi susah senang.
n mmg byk kali we all ngis sesame.
dieh sangat mengambil berat..
thanks ma...

DHEA
name kiteorang same..n lagi pangai pun lebih kurang je.
pastu aku or dieh tau pe dalam pale masing2. magik kan?
kiteorng masing-masing suke sal picca. eh.betul la..
dieh baek, selalu pinjam kan hp bg msg.. (cam tadi) :p
pastu, dieh sangat cute, n lagi dieh peramah..
cume dieh emo skit kalu pasal bf.. huhu
 
 LYSA
1st time, aku la yg kawan ngn dieh dulu..
bab yg laen kate dieh sombong..
xde la..dieh xcmtu.. mulut dieh bising tau.
tp ngn orang xknal je, dieh senyap.
same kut ngn aku..dan2 je kan..hehe
lagi dieh garang, tp dieh baek ati n syg kawan2 dieh.
dieh byk pgalaman dlm idup, n kiteorang slalu kongsi.
so aku sangat xsuke la klu orang nk kenekan dieh je.
ecah aku sayang ko..=D
 
AZU
dieh la kakak antare we all skrang,
so dieh tau cmne nk nsihat sume.
dieh satu pale la ngn aku,
tp klu dieh ngah angin jgn la kacau.
cam carik nahas je..hehe
port tbaek we all. kt tempat dieh la.
dieh bagus bab pandai simpan perasaan.
dieh leh kawan ngn sume orang.

MARY
aku kagum la ngn dieh bab, dieh duk sndri kt kl.
dieh leh idup jauh dr family..
dieh baek la dr kami yg nakal nieh.
tp okey je, leh layan wei.
lagi dieh slalu tlg aku mase kt opiz.
bab satu div..lagi skarng dieh ngn sibuk ngn bf baru dieh..
gud luck babe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...